Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

HOMO AMERICANUS

Ο HOMO AMERICANUS "γεννήθηκε¨στις 15.05.2008 (εκδόσεις Καστανιώτη).

3 σχόλια:

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης είπε...

Να 'χει την τύχη που την αξίζει, Γιώργο. Την καλύτερη. Καλοτάξιδο.

scalidi είπε...

Με το καλό...Και με την ευχή να γίνουμε λίγο πιο homo sapiens γι' αυτούς που ασκούν την ιδιότυπη σύγχρονη ηγεμονία τους, αφήνοντας στην άκρη τις προκαταλήψεις μας.

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) είπε...

Καλοτάξιδο!

Πόλεμος μεταξύ μεγα-ολιγαρχών της ΤΝ και ψηφιακών ανταρτών

[ Γιώργος X. Παπασωτηρίου / Κόσμος / 27.06.26 ] Ο ανταγωνισμός μεταξύ των κολοσσών της Τεχνητής Νοημοσύνης και η δημιουργία νέων προηγμέ...