Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-Γιαννιτσά

H B΄ EΛME ΠEΛΛAΣ, ο ΔIKHΓOPIKOΣ ΣYΛΛOΓOΣ ΓIANNITΣΩN, η ΔEΠAΓ ΓIANNITΣΩN και οι EKΔOΣEIΣ KAΣTANIΩTH σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου του ΓIΩPΓOY X. ΠAΠAΣΩTHPIOY
HOMO AMERICANUS
TA XAPAKTHPIΣTIKA THΣ AMEPIKANIKHΣ IΔIAITEPOTHTAΣ
το Σάββατο 24 Iανουαρίου 2009 και ώρα 7 μ.μ. στην Aίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου και Eκδηλώσεων του Δημοτικού Mεγάρου Γιαννιτσών.
Eισηγητής θα είναι ο ΠANAΓIΩTHΣ XATZHMΩYΣIAΔHΣ, φιλόλογος-πεζογράφος. Για το βιβλίο θα μιλήσει ο ΓIΩPΓOΣ X. ΠAΠAΣΩTHPIOY, συγγραφέας του βιβλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πόλεμος μεταξύ μεγα-ολιγαρχών της ΤΝ και ψηφιακών ανταρτών

[ Γιώργος X. Παπασωτηρίου / Κόσμος / 27.06.26 ] Ο ανταγωνισμός μεταξύ των κολοσσών της Τεχνητής Νοημοσύνης και η δημιουργία νέων προηγμέ...