Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Οι Γερμανοί κι εμείς

Δεν είναι όλοι οι Γερμανοί Τρισέ, Μέρκελ και Σταρκ, μήτε όλα τα γερμανικά έντυπα Focus. Ούτε όλοι οι Έλληνες είναι απατεώνες. Αν, συνεπώς, δεν ισχύουν οι γενικεύσεις τότε σωστά η Ελλάδα να τιμωρήσει τους «απατεώνες» της, αλλά και η Γερμανία να αποδοκιμάσει τους αξιωματούχους της που εξύβρισαν και προσέβαλαν τον ελληνικό λαό συλλήβδην αλλά και να τους τιμωρήσει διότι με τις δηλώσεις τους (όπως ότι «η Ελλάδα δεν θα τα καταφέρει») έδωσαν «αέρα» στα κερδοσκοπικά κεφάλαια ώστε να επιπέσουν και να ρημάξουν την ελληνική οικονομία. Γι’ αυτό αντί η Ελλάδα να ζητάει τις γερμανικές αποζημιώσεις του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, που ορθώς τις ζητάει, να απαιτήσει και αποζημίωση για τη ζημία που προκαλούν οι δηλώσεις, δίκην «παπαγαλακίων», των αξιωματούχων της. Να ερευνηθεί δε αν οι κύριοι αυτοί σχετίζονται με τους διάφορους οίκους και τις τράπεζες που κερδοφορούν μέσω της προκαλούμενης ανόδου των spread.
Πέραν τούτων, όμως, οφείλουμε να καταδείξουμε ότι στη Γερμανία αναπτύσσεται μία εκστρατεία κατά των Ελλήνων που βρίσκει τις ανατριχιαστικές της αναλογίες στην εκστρατεία κατά των Εβραίων. Η ελληνική επίθεση, βεβαίως, είναι μάλλον συμβολική και δείχνει ότι «Εδώ δεν πρόκειται για δικαίωμα αλλά για υποχρέωση στη μνήμη και τη μαρτυρία»(T. Todorov: Les Abus de la Memoire). Με άλλα λόγια, οι Έλληνες επιχειρούν να αποκαστήσουν την ιστορική δικαιοσύνη. Όμως, θα πρέπει να καταλάβουμε τον τρόπο σκέψης των Γερμανών –έστω μια μερίδας εξ αυτών- για να κατανοήσουμε γιατί μας αποκαλούν «απατεώνες». Οι Γερμανική πειθαρχία έχει ως βάση το καθήκον και την κατηγορική προσταγή του Καντ. Σύμφωνα με αυτή «Πρέπει να είμαστε ηθικοί» και η ηθικότητά μας αυτή εξαρτάται από τη βούλησή μας. Εάν η ηθική προσταγή είναι υστερόβουλη, εάν ενέχει προσωπικό συμφέρον, είναι ανήθικη, ενώ αν είναι ανυστερόβουλη είναι ηθική. Έτσι, η κρίση μας για όλα τα τέρατα της ιστορίας πρέπει να γίνεται με κριτήριο τις προθέσεις τους και όχι από τις τερατωδίες τους. Αυτή η νομιμοποίηση από τον Καντ (και των Γερμανών)-μέσω των «καλών προθέσεων»- των μεγάλων ιστορικών εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας οδήγησαν τον Ερνέστο Σάμπατο να ονομάσει τον Γερμανό φιλόσοφο «Τσένγκις Καντ»! Συνεπώς, οι Έλληνες είμαστε «απατεώνες» γιατί έχουμε δόλο, γιατί σκεφτόμαστε και πράττουμε ως απατεώνες. Ενώ αν είχαμε την πεποίθηση(ιδεολογία) ότι πράττουμε το καλό, τότε είμαστε αθώοι, ακόμη κι αν διαπράττουμε το μεγαλύτερο έγκλημα. Γι’ αυτό οι Γερμανοί(οι αξιωματούχοι) αυτή τη στιγμή είναι άκρως επικίνδυνοι για την Ελλάδα, γιατί θεωρούν ότι με την τιμωρία και θυσία μας εξυγιαίνουν το ευρωπαϊκό σύστημα! Ο Γερμανός πρέσβης στην Αθήνα κινείται σε άλλο μήκος κύματος, αυτό της μετριοπάθειας και του ορθολογισμού. Ας ελπίσουμε ότι αυτή η μερίδα των Γερμανών θα επικρατήσει. Υ.Γ. Παραδόξως και οι Γερμανοί θεωρούν ότι τους χρησιμοποιούμε ως αποδιοπομπαίους τράγους. Αν είναι δυνατόν. Καιτο λέμε αυτό διότι είναι υπόθεση ισχύος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γυναικοκτονία: Η ιστορία του όρου

  [   ARTI news   /   Κόσμος   / 15.12.24 ] Στα άρθρα που αφιερώθηκαν για τη δολοφονία της ηθοποιού Marie Trintignant την 1η Αυγούστου 2003 ...