Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

Η ακροδεξιά πίσω από το συνέδριο της γονιμότητας

 Σάλος για το συνέδριο σχετικά με τη γονιμότητα. Ένα διαφημιστικό βίντεο που αντιμετώπιζε τη γυναίκα σαν “αναπαραγωγική μηχανή” προκάλεσε τις δίκαιες αντιδράσεις. Την ίδια αγανάκτηση είχε προκαλέσει και η αφίσα με το έμβρυο που είχαν αναρτήσει προ καιρού στο Μετρό της Αθήνας 19 παραεκκλησιαστικές οργανώσεις υπό την αιγίδα της επίσημης εκκλησίας και του αρχιεπισκόπου. Αυτή τη φορά, το συνέδριο για την υπογονιμότητα περιβλήθηκε με το θεσμικό κύρος της Προέδρου της Δημοκρατίας(μετά τις αντιδράσεις απέσυρε την αιγίδα)! Όμως τα πράγματα είναι πολύ περισσότερο σοβαρά από ένα σποτ και μια αιγίδα. Η υπογονιμότητα δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλες τις χώρες της Δύσης. Είναι δείγμα της παρακμής της Γαλλίας, αλλά και της Βρετανίας, της Ιταλίας, της Γερμανίας, γράφει ο Γάλλος συγγραφέας Μισέλ Ουελμπέκ. Ο καθένας προσεγγίζει το φαινόμενο από τη δική του οπτική γωνία και τα δικά του ιδεολογικά ματογυάλια. Για τους Γάλλους στρατηγούς (που δημοσίευσαν κοινή επιστολή σ’ ένα συντηρητικό έντυπο) φταίνε οι μουσουλμάνοι μετανάστες που έχουν κατακλύσει τη χώρα και “αλλοιώνουν τον γαλλικό πολιτισμό”! Το ίδιο υποστηρίζουν και οι Έλληνες ακροδεξιοί. “Εσείς που μαλώνετε για το #συνεδριο και σκίζεται τα ρούχα σας για το δικαίωμα της γυναίκας στην καριέρα,είστε μάλλον οι ίδιοι οι οποίοι χαίρεστε με το "μπόλιασμα'της χώρας με τους λαθρομετανάστες. Είστε ίδιοι που ξεχνάτε ότι η γυναίκα και μητρότητα πηγαίνουν μαζί!”, γράφει στο τουίτερ ο Κυρ. Βελόπουλος(η ορθογραφία δική του). Για την παρακμή, λοιπόν, ευθύνονται οι... άλλοι, οι... εισβολείς “λαθρομετανάστες”. Την  ίδια άποψη έχει και το υπερδεξιό τμήμα της ΝΔ, ο Άδωνις, ο Βορίδης... «Έχουμε πέσει θύματα ομαδικής προσπάθειας αλλοίωσης της χώρας(σ.σ. από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες!)…», έλεγε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Α. Γεωργιάδης.

Οι διευθύνουσες ελίτ του κυρίαρχου πολιτισμού προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τη γενικευμένη σηψαιμία του, με επιθέσεις των “λευκών τους ιδεών” σε ό,τι τους μοιάζει ως αιτία της σήψης! Γυναίκες που δεν θέλουν να είναι μητρογονικές μηχανές, γκέι, τρανς, Ζακί, αντιφασίστες, αλληλέγγυοι, αναρχικοί, Ρομά, υπερευαίσθητοι, ψυχικά νοσούντες, ξένοι, μετανάστες, κομμουνιστές, σοσιαλιστές, συριζαίοι, κνίτες! Η ταυτότητα του εχθρού έχει ήδη περιγραφεί από τα εξωνημένα μίντια. Από εδώ οι “νοικοκυραίοι” κι από κει οι άλλοι. Ο μισητός Άλλος του ανθρώπου της τάξης είναι ο «κανονικός», ο νοικοκύρης που θα τσακίσει τον μη κανονικό Ζακ, είναι η χρυσαυγίτικη φονική μηχανή που θα σκοτώσει τον Λουκμάν, το φασιστικό τέρας που θα στρίψει το μαχαίρι στην καρδιά του Παύλου Φύσσα. Το χέρι του φονιά θα το οπλίσει η "δαιμονοποίηση του άλλου", τα πρωτοσέλιδα που γράφουν για "λαθραίους εισβολείς", η φοβική ρητορική των τηλε-κηρύκων της ακροδεξιάς, οι "χοίρινες" ύβρεις στην ελληνική Βουλή, ο πρόεδρος Τασούλας που αφού κλείσει τα μικρόφωνα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα τρέξει να μιλήσει στο “συνέδριο γονιμότητας”, κ.ά.. Εχθροί τους είναι τα αντάρτικα της αντίστασης, οι καταλήψεις στις γειτονιές, οι πλατείες όπου συγκεντρώνονται οι νέοι και οι νέες, οι φρυκτωρίες του διαδικτύου, εκεί όπου αναπτύσσονται "σπιλιάδες" αντίστασης, ριπές πολιτιστικού ανέμου που αποδομούν τις καρικατούρες των εχθρών-δαιμόνων, που καταστρέφουν τα στερεότυπα, που δείχνουν ότι για την παρακμή του δυτικού πολιτισμού δεν ευθύνονται οι μετανάστες, δηλαδή τα θύματα, ούτε οι γυναίκες που αρνούνται να φέρουν στον κόσμο παιδιά, αλλά ο ίδιος ο δυτικός πολιτισμός και οι "αρχές" που τον κινούν: η εκμετάλλευση, η ανισότητα και η αδικία!

Αυτοί που κραυγάζουν υποκριτικά για τους μουσουλμάνους “εισβολείς”, κρύβουν ότι η Δύση έχει εισβάλει προ πολλού στις μουσουλμανικές χώρες, επιχειρώντας να επιβάλλει τη δική της καταναλωτική κουλτούρα, έτσι ώστε η τεράστια μουσουλμανική αγορά να ανοίξει στα δυτικά προϊόντα. Η διαφήμιση δίκην "θρησκείας" του δυτικού γούστου και της μόδας λειτουργεί κατά το ανάλογο των ιεραποστόλων στη διάρκεια της αποικιοκρατίας. Στη σημερινή νεοαποικιοκρατία το ρόλο των καθολικών και προτεσταντών ιερέων θα τον παίξει η τηλεόραση και το διαδίκτυο.

Αυτοί που οιμώζουν, αποκρύπτουν ότι στην Αφρική μικρά παιδιά εργάζονται στα ορυχεία κολτανίου δυτικών συμφερόντων, ή πωλούνται στα σκλαβοπάζαρα της Ασίας και της Αφρικής έναντι ευτελούς τιμήματος για να δουλέψουν στο «μεγαλύτερο εργοστάσιο του κόσμου»(Κίνα), ή στα ραφτάδικα του Μπαγκλαντές, ή ακόμα στις φυτείες κακάο και καφέ της Ακτής του Ελεφαντοστού. Αρνούνται να δουν ότι γυναίκες των ανατολικών χωρών, της Ασίας, της Αφρικής, πωλούνται σε προαγωγούς της Δύσης.    

 Και οι γυναίκες της Δύσης αντιμετωπίζονται με ανάλογο τρόπο. Καλούνται να απολογηθούν για το γεγονός ότι ασχολήθηκαν με την εκπαίδευσή τους και την καριέρα τους αντί να κάνουν παιδιά. Η γυναίκα παρουσιάζεται χωρίς ελευθερία βούλησης και ως ένα κομμάτι μιας αναπαραγωγικής διαδικασίας με επιπτώσεις στη... «δημοσιονομική» πολιτική της Ελλάδας! Αυτό, βέβαια, δεν είναι κάτι που προέκυψε σήμερα, αλλά είναι μία πίστη που βασίζεται στο μύθο του προπατορικού αμαρτήματος, που, ενώ αρχικά ήταν μία παράβαση αλαζονείας και περιέργειας(γνώσης), στη συνέχεια έγινε ένα «σεξουαλικό έγκλημα» με στόχο τον έλεγχο της σεξουαλικότητας και του σώματος, όπου το μεγάλο θύμα είναι η γυναίκα, αυτή η μεγάλη «βουβή της ιστορίας».

Απέναντι στην αντίδραση των ακροδεξιών πολιτικών, των καθεστωτικών θεσμών και των στρατηγών(Γαλλία), που υποστηρίζουν τον παρηκμασμένο συστημικό πολιτισμό, αναπτύσσεται ένας νέος πολιτισμός που προτείνει μία κοινωνία της ισότητας, της δικαιοσύνης, της φιλίας, των ατομικών δικαιωμάτων και της ελεύθερης επιλογής και έκφρασης όλων των ταυτοτήτων, που προτείνει και εφαρμόζει τη δημοκρατική συλλογικότητα στο έδαφος της οποίας ανθίζει η Αγάπη, η ενεργητική πραότητα και η μεγάλη Ατομικότητα, η οποία καταφάσκει στο δρόμο και την περιπέτεια, όχι για να την κοπανήσει από τον εαυτό της, αλλά για να τον ξαναβρεί. Γιατί η πραγματική διέξοδος από τη σημερινή γενικευμένη κρίση είναι ένα άλλο πολιτισμικό μοντέλο, που φορέας του θα είναι ένας νέος άνθρωπος, οι νέες και οι νέοι που αγωνίζονται, και σήμερα είναι μειοψηφία, ενώ αύριο θα είναι η πλειοψηφία.

http://artinews.gr/%CE%B7-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%AC-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γυναικοκτονία: Η ιστορία του όρου

  [   ARTI news   /   Κόσμος   / 15.12.24 ] Στα άρθρα που αφιερώθηκαν για τη δολοφονία της ηθοποιού Marie Trintignant την 1η Αυγούστου 2003 ...