Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Επίθεση των ΜΑΤ στην Κυψέλη: Θέλουν τους πολίτες έγκλειστους «έξω»

Προχθές στην Αγία Παρασκευή, χθες στην Κυψέλη.

Στην πλατεία Αγίου Γεωργίου οι σερίφηδες του Χρυσοχοΐδη και του Μητσοτάκη έσβησαν τα φώτα και επιτέθηκαν μες στο σκοτάδι σαν κοινοί τραμπούκοι. Τι σκιάζονται; Τον ίσκιο τους. Ό,τι συνιστά τη συνάντηση, την συνάφεια, τη συντροφικότητα, τη φιλία, την επικοινωνία, την πόλη. Γιατί η πλατεία είναι η πόλη. Κι αυτοί θέλουν μια πόλη άπολη, χωρίς πολίτες, μια πόλη αποστειρωμένη από αισθήματα. Πέντε προσαγωγές και ξύλο, πολύ ξύλο. Δύο τραυματίες.

Το άγγιγμα είναι παράνομο, η συνάντηση είναι παράνομη, το ίδιο και η συνομιλία, η φιλία. Θέλουν τους πολίτες έγκλειστους "έξω"!

Ένας νέος πολιτισμός προωθείται με τον ιό και με το κλομπ. Ένας πολιτισμός της απαγορευμένης επαφής, αλλά και της υποψίας απέναντι στους άλλους, που θεωρούνται εν δυνάμει φορείς του ιού, δηλαδή κίνδυνος… Καμια συνάντηση. Ο άλλος είναι η κόλασή μας. Οι νοικοκυραίοι δικαιώνονται!

Μερικοί αναρωτιούνται ακόμα για τη νέα επίθεση της κυβέρνησης Μητσοτάκη σε νεολαίους που απλώς κάθονται σε ανοιχτό χώρο όπως είναι μια πλατεία, ενώ κυβερνητικά στελέχη δήλωναν ότι θα γίνονται απλώς συστάσεις στον κόσμο. Η απάντηση είναι απλή: Όπου οι εκπρόσωποι των νοικοκυραίων ακούν πλατεία, φαντάζονται Εξάρχεια. Κι αυτό τους στοιχειώνει. Η πλατεία, δηλαδή η συνάντηση των πολιτών τους είναι αποκρουστική. Θέλουν να επιβάλλουν τον «ανέπαφο πολιτισμό» στην μετακορονοϊό εποχή, να καταργήσουν την πόλη, τον αντισυστημικό «Δρόμο», εκεί όπου όπου ακυρώνονται τα μαγειρεία των καθεστωτικών μέσων ενημέρωσης και ανατρέπονται οι ατζέντες τους.

Η ίδια τακτική παντού. Ο Μητσοτάκης, ο Όρμπαν, ο Μακρόν, ο Τραμπ, παντού η ίδια υποκρισία. «Ο Τραμπ είναι πιθανόν ο μεγαλύτερος απατεώνας που υπήρξε ποτέ… είναι σε θέση να κρατά ψηλά στο ένα χέρι ένα πανό που λέει «Σ 'αγαπώ, είμαι ο σωτήρας σου, εμπιστεύσου με, δουλεύω για σένα μέρα και νύχτα» και με το άλλο χέρι σε μαχαιρώνει στην πλάτη.», λέει ο Νόαμ Τσόμσκι. Ίδια υποκρισία κι εδώ. Στην Μαρφίν, δήθεν τιμούν τους νεκρούς και από την άλλη αναιρούν την αποζημίωση προς τους οικείους τους. Η ίδια δήθεν ευαισθησία δίπλα στη φωτογραφία του Μπεχράκη και από την άλλη ο πιο άγριος ρατσισμός και τα κλειστά κέντρα-φυλακές για τους πρόσφυγες, η πιο άγρια κόλαση στα κρατητήρια και στις φυλακές. Ναι, όποιος διαφωνεί μαζί τους είναι εναντίον τους. Ακόμη και ο Ξαρχάκος!  

Θεωρούν την πανδημία ευκαιρία για έναν «ανέπαφο πολιτισμό», για μια αποστειρωμένη «στρατιωτική κοινωνία», όπου η ελεύθερη προσωπικότητα δεν θα μπορεί να δημιουργεί τριβές και αναταράξεις στη λειτουργία της οικονομικής, της κοινωνικής και της πολιτικής «μηχανής» τους.

Μόνο που όσο ο άνθρωπος, οι νέοι και οι νέες θα αναζητούν δυο μάτια για να δουν τον Πρόσωπό τους, όσο θα νιώθουν και θα αισθάνονται την ανάγκη να αγαπάνε και να ερωτεύονται, τόσο θα δημιουργούν "πλατείες" και συναντήσεις, χορούς και συμπόσια, όπως στην Αγία Παρασκευή, στην Κυψέλη, στην οδό Μαρτύρων στο Παρίσι, στο Μιλάνο…

Γιατί δεν θέλουν η ζωή τους να είναι μια παύλα ανάμεσα σε δύο ημερομηνίες…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γυναικοκτονία: Η ιστορία του όρου

  [   ARTI news   /   Κόσμος   / 15.12.24 ] Στα άρθρα που αφιερώθηκαν για τη δολοφονία της ηθοποιού Marie Trintignant την 1η Αυγούστου 2003 ...